انشا تیم والیبال کلاس ما

انشا در مورد تیم والیبال کلاس ما

انشا پایه هفتم با موضوع تیم والیبال کلاس ما



در مدرسه ما ، بچه های فراوان و هم چنین پر از استعداد و خلاقیت وجود دارند و هر کدام از آن ها در زمینه های مختلف پیشرفت های چشم گیری دارند . 



در مدرسه ما در زنگ ورزش بعضی از بچه ها مشغول به بازی فوتبال می شوند و بعضی دیگر مشغول به بازی پینگ پنگ یا والیبال هستند . 


در یکی از روزها معلم ورزشمان گفت : که قرار است در مدرسه مسابقات والیبال برگزار شود و به تیم اول جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد . 


از آنجا که بچه های کلاس ما نسبت به بچه های دیگر کلاس ها قد بلند تر بودند ما خود را در آن مسابقات برنده می دیدیم و البته کمی هم در بازی والیبال استعداد داشتیم . 


در روز برگزاری مسابقات تیم ما چند تیم را برد و نوبت به مسابقه فینال رسید و همه ی ما با آن قد بلندمان به خودمان مقرور شده بودیم ، اما غافل از اینکه در بازی گروهی علاوه بر داشتن ویژگی های فردی خاص ، باید همکاری گروهی خوبی داشته باشیم و این عدم همکاری تیم ما باعث شد در آن مسابقه شکست تلخی بخوریم 



این داستان درسی شد تا دیگر به خودمان مغرور نشویم و از همه جوانب خود را برای مسابقات در سال های آینده آماده کنیم و آن باعث شد از آن به بعد همیشه در مسابقات برنده باشیم . 


 

انشاهای مرتبط :

انشا تیم والیبال کلاس ما پایه هفتم


نظر شما درباره ی این انشا چی هست ؟ نظر بزارید ممنونم


این انشا اختصاصی بوده و کپی برداری از آن برای سایت های دیگر ممنوع است .