انشا در مورد درد دندان با رعایت ساختمان بند

انشا در مورد درد دندان با رعایت ساختمان بند 

انشا درد دندان صفحه 63 پایه هفتم

 


در قسمت های مختلف بدن انسان ممکن است با بروز هر بیماری دردی را در ناحیه ای از بدن یا جسم خود احساس کنیم ، اما درد دندان بدترین نوع درد است و اگر حتی یکبار این درد سخت را تجربه کرده باشید پس باید بدانید که این درد به چه میزان غیر قابل تحمل و دشوار است . 



درد دندان توسط مغز صادر می شود و می تواند دلایل مختلفی از جمله مصرف مواد داغ یا سرد ، داشتن یک جراحت ساده از قبل ، عدم مسواک زدن و ... باشد . 


در بعضی از مواقع دندان درد شدید ما می تواند علت ساده ای داشته باشد مثلا در بین دندان هایمان یا لثه مان تکه ای غذا از قبل باشد و آن شی باعث ناراحتی بسیار زیاد ما شود و راهی برای پیش بینی دندان درد وجود ندارد و ما فقط می توانیم به دنبال راهی باشیم که فوری مشکل درد دندان را حل کنیم . 


بعضی از دندان دردها هستند که در شب هنگام اتفاق می افتند و باعث آزار و اذیت ما می شوند و آن ها نیز دلایل مختلفی دارند از جمله ساییدن دندان ها یا دندان قروچه که خود آن ها از هنگامی پدید می آیند که ما در طول روز به علت فشار کاری یا مشکلات روحی آن ها را روی هم می ساییم و آن ها در هنگام شب انتقام خودشان را از ما می گیرند .




 برای سالم نگه داشتن دندان هایمان باید به طور منظم مسواک بزنیم و از نخ دندان و یا خلال دندان استفاده کنیم و راهکارهای مختلفی برای جلوگیری از خرابی دندان و درد کشیدن آن پیشنهاد شده است مثلا قبل از مصرف شیرینی ها تکه ای نان بخوریم تا فضای خالی بین دندان هایمان را پر کند و سپس شیرینی بخوریم .  برای رهایی از دندان درد راهکارهای پزشکی و طب سنتی های زیادی وجود دارد که ما می توانیم با مطالعه آن ها از این درد رهایی پیدا کنیم . 


انشاهای مرتبط :

 انشا درباره درد دندان



نظر شما درباره ی این انشا چی هست ؟ نظر بزارید ممنونم


این انشا اختصاصی بوده و کپی برداری از آن برای سایت های دیگر ممنوع است .