انشا خاطره سیزده بدر




انشا خاطره سیزده بدر




سیزده بدر یکی از روزهای به یاد ماندنی سال برای مردم کشور ایران است . در این روز همه مردم همراه با خانواده و فامیل های خود به دل طبیعت می روند و تفریح می کنند . من هم امسال همراه با خانواده و بعضی از فامیل ها یک روز را در طبیعت گذراندم .




 

از روز قبل پدر و مادرم به فامیل ها تلفن می زدند و در مورد اینکه قصد دارند کجا بروند از آن ها سوال می کردند . هر کدام از آن ها برنامه ای با فامیل های دیگر داشتند و برخی هم تصمیم داشتند روز طبیعت را در خانه بمانند .

 

بالاخره پدر و مادرم تصمیم گرفتند که امسال همراه با چند تا از فامیل های پدری به یک پارک تفریحی برویم . پارک تفریحی بسیار شلوغ بود و افراد جدیدی که به پارک می آمدند به سختی می توانستند جایی برای نشستن پیدا کنند .

 

خوشبختانه فامیل های ما زودتر رسیده بودند و محل اسکان ما مشخص شده بود . بعد از کمی استراحت به بازی و تفریح پرداختیم . پارک تفریحی محل های بسیار زیادی برای خوش گذرانی و تفریح داشت از جمله : استخر ، دریاچه برای قایق سواری ، ایستگاه ماشین ، سرسره بادی ، زمین فوتبال ساحلی ، زمین والیبال و فوتبال ، میز تنیس و … که البته ما نتوانستیم از همه امکانات پارک استفاده کنیم و فقط داخل دریاچه قایق سواری کردیم که خیلی خوش گذشت . بعد از صرف ناهار ، استراحت و کمی صحبت با بقیه اعضای فامیل ، نزدیک غروب آفتاب به خانه برگشتیم .

 

نظر شما درباره ی این انشا چی هست ؟ نظر بزارید ممنونم