انشا در مورد نیروی انتظامی

انشا در مورد نیروی انتظامی

 انشای آزاد با موضوع نیروی انتظامی


اگر چه در کشور ما هر ساله یک هفته به عنوان هفته ی نیروی انتظامی نامگذاری شده است ولی این زمان برای قدردانی از زحمات فراوان نیروهای انتظامی کافی نیست . 


نیروهای انتظامی در بعضی از مواقع به صورت 24 ساعته و یا حتی بیشتر فعالیت می کنند اگر چه از خواب شیرین خود می گذرند اما با بیدار ماندن امنیت را برای مردم جامعه فراهم می کنند . 


پلیس ها کارهای زیادی انجام می دهند سارقان را دستگیر می کنند و از مال مردم محافظت می کنند ، جان آدم ها را در برابر افراد شرور نجات می دهند ، از پخش مواد مخدر در جامعه جلوگیری می کنند ، با هر عمل خلاف قانون مقابله می کنند و قبل از اینکه نقشه دشمنان ، متجاوزان یا خائنین عملی شود آن ها را خنثی می کنند و اینگونه باعث بوجود آمدن امنیت ملی در کشورمان می شوند و کشور ما در بین کشورهایی که در منطقه خاورمیانه قرار دارند با امنیت ترین شناخته می شود . 


آرامشی را که ما در روز یا شب داریم را مدیون پلیس هایی هستیم که با جدیت مشغول خدمت هستند  و در بعضی از مواقع حتی جانشان را برای کمک و یا دفاع از ما از دست می دهند تا ما به زندگی خود ادامه دهیم . ما به هیچ طریقی نمی توانیم قدر دان تمام زحمات آن ها برای خود و یا برای کشوری امنی باشیم که آنها برای ما ساخته اند  . 




 نظر شما درباره ی این انشا چی هست ؟ نظر بزارید ممنونم


این انشا اختصاصی بوده و کپی برداری از آن برای سایت های دیگر ممنوع است .