انشا در مورد محل زندگی ما


انشاء در مورد  محل زندگی ما کتاب مهارت های نوشتاری پایه هفتم صفحه ۵۲


ما دریک گوشه ی این سرزمین  خاکی  چشم به جهان گشودیم . جهانی که هر منطقه آن محل زندگی  یکی از افراد این جامعه است .



 هر نقطه اش برای هر یک  از ما دارای ارزش و احترام خاصی است . هرنقته اش محل زندگی یکی از ماست  که ما در ان بزرگ شدیم . رشد کردیم و بعد از گذراندن همه خوبی ها و بدیهایش می میریم .


محل زندگی ما جایی با صفا,صمیمیت و مردمانی خونگرم و مهمان نواز دارد .خانه هایی نزدیک به هم  درخانی بلند  مسجد هایی که در ان صدای زیبای اذان به گوش می رسد … خانواده ای مهربان  و هم دل که در همه ی  لحظات زندگی همراه و هم یار ما هستند محل زندگی ما جایی است که ب ان افتخار میکنیم و هر بار با به زبان اوردن نام آن احساس غرور و سر بلندی میکنیم . من به محل زندگی خود افتخار میکنم و خوشحالم که در این جا زندگی میکنم.


 در اخر از شما تشکر میکنم که به انشاء من گوش دادین