کتاب مهارت های نوشتاری پایه نهم درس 4 صفحه 58 انشا آزاد


انشا با موضوع اتوبوس شلوغ


داخل یک اتوبوس شلوغ را تصور کنید  و تصور ذهنی خود را بنویسید


امروز عصر برای برگشت به سمت خانه  از مدرسه  سوار اتوبوس شدم وقتی سوار اتوبوس شدم  متوجه شدم که بسیار شلوغ است پیرزن ها و پیر مردهایی که روی صندلی نشسته اندو با عشق و محبت به جوانانی که وسط اتوبوس به علت نبودن صندلی خالی ایستاده اند نگاه میک نند و با حسرت و به یاد روز های جوانی خود به آن روزها نگاه می کنند






و در گذشته خود غرق شده اند.جوان های که یا با همدیگر با تلفن همراه خود صحبت می کنند و زن جوانی که کودک کوچک خود را در آغوش گرفته و تلاش می کند که کودک خود را  که در حال گریه است  آرام کند. به دست فروشی که وسط اتوبوس ایستاده است و به همه مسافر ها اجناس خود را معرفی می کند تا که شاید کسی چیزی بخرد.

در همان هنگام اتوبوس  در ایستگاه مد نظر من ایستاد و من متوجه گذشت زمان از شروع تا مقد نشدم و به خانه رسیدم


 نظر شما در مورد این انشا چی بود ؟ نظرتونو بگید


این انشا اختصاصی بوده و کپی کردن بدون ذکر منبع حرام است