کتاب مهارت های نوشتاری پایه هشتم با موضوع طعم خورشت قرمه سبزی


انشا با موضوع طعم خورشت قورمه سبزی


بعد از گذراندن ساعت های خسته کننده که در مدرسه گذراندم با گرسنگی شدید به سمت خانه رفتم با فکر به اینکه امکان داره غذای امروزمان چه چیزی باشد در خانه رو باز کردم که بوی مطبوع خورشت قورمه سبزی مواجه شدم که با بوی دلنشین آن احساس کردم که دلضعفه گرفتم و به سمت آشپزخانه رفتم تا هر چه زودتر طعم  این خورشت دلپزیز را زیر دندان هایم حس کنم ..





بعد از شستن دست و صورت و تعویض لباس های مدرسه و پوشیدن لباس های خانه  شروع به خوردن غذا کردیم .. خورشت قورمه سبزی  مادرم بهترین طعم را دارد که من از میان بقیه خورشت قورمه سبزی هایی که خوردم   البته علاوه برا مادرم مادر بزرگمم نیز خیلی خوشمزه می پزد این غذا را میپزد.

زیرا کهمادرم از مادر بزرگم این غذای خوشمزه را یاد گرفته است و من هر چه قدر این غذا را بخورم سیر نمی شوم زیا که عاشق طعم لذیز و دلپزیر و خوشمزه خورشت قورمه سبزی هست و از ان دل زده نمی شوم

پایان



نظر شما در مورد این انشا چی بود ؟ نظرتونو بگید ممنونم


این انشا اختصاصی بوده و کپی کردن از این انشا بدون ذکر منبع حرام  است