کتاب مهارت های نوشتاری پایه هشتم  با موضوع انشا برداشتن یک ظرف داغ


انشا در باره  برداشتن یک ظرف داغ


هفته پیش خواهرم همراه مادرم در آشپزخانه مشغول پخت غذا بود که خواهرم متوجه شد که غذا در حال ته گرفتن است و با عجله به سمت قابلمه رفت تا هر چه زودتر از سوختگی بیشتر غذا جلوگیری کند که حواسش پرت شد و بدون دستکشو یا پارچه قابلمه داغ رو برداشت که همزمان با برداشتن ظرف داغ دستش  به شدت سوزش پیدا می کنه و دست خود را به صورت ناخداگاه عقب می کشه 

تا دشتاش بیشتر نسوزه که قبلمه غذا روی زمین می افته و همه ی غذا ها پخش زمین می شه . خواهرم دستاش سوخت و ورم کرد و مجبور شد  که به دکتر بره و دکتر با شستشو و پوماد بعد از چند روز درد وحشتناک سوختگی رو کم کرد





در این چند روز که خواهرم دستاش توسط ظرف داغ سوخته بود توانایی هیچ کاری رو نداشت . بعد آن تمام حواسش رو جمع کرد که دیگر ظرف داغ را بدون  دستکش بر ندارد . من هم بعد از آن تجربه ی خواهرم سعی کردم ظرف داغی  را بر ندارم یا اگر بردارم با احتیاط کامل  این کار را انجام دهم و زمانی که ظرف داغی رو بر می دارم استرس و دلهری شدیدی می گیرم که مبادا  دستان من نیز مثل خواهرم بسوزد

بنابر این تمام حواس خود را جمع می کنم


نظر شما در مورد این انشا چی بود ؟ نظر بزارید ممنونم


این انشا اختصاصی بوده و کپی کردن بدون ذکر منبع حرام است