کتاب مهارت های نوشتاری پایه هفتم درس 5 صفحه 63 با موضوع  کفش


انشا  با موضوع کفش


کفش وسیله ای برای پوشش پا و محافظت پا از ناهمواری ها و سنگ ها و سایر اشیا برنده است . پا یک اجزای مهم بدن است که کفش وظیفه نگهذاری  از قلب دوم انسان را دارد کفش ها  در سایز ها و رنگ و جنس های مختلف در بازار وجود دارد .



 

ما انواع کفش  داریم که از نوع زنانه و مردانه و بچه گانه می باشد  که هر یک از آدم ها بر اساس  سلیقه و علاقه خود نوع ا ن را انتخاب می کند. انواع آن  مانند پاشنه دار ,اسپرت ,مجلسی ,رسمی ,چوتین و جکمه است و جنس های مختلف مثل جرم ,پارچه ای ؛لی,پلاستیکی و غیره … دارد . من کفش های خود را خیلی دوست دارم و با واکس زدن و شستشو ان سعی میکنم  تا کفش های خود را سالم نگه دارم . کفش  ورزشی من با کفش مهمانی من فرق دارد زیرا هر کفشی به دلیل نوع آن کاربرد های  مختلفی دارد

کفش ورزشی مخصوص ورزش و پیاده روی است . کفش مهمانی مخصوص خودش است


انشاهای مرتبط :

انشا کفش

انشا از زبان کفش

انشا کفش هفتم


نظر شما در مورد این انشا چی بود ؟ نظر بزارید ممنونم


این انشا اختصاصی بوده و کپی کردن انشا در سایت های دیگه بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد