انشا آدم فضایی پایه نهم





کتاب مهارت های نوشتاری پایه نهم در مورد آدم فضایی

انشا آدم فضایی پایه نهم

مقدمه :
ما انسان ها موجوداتی را بنام آدم فضایی می شناسیم اما کسی درباره آن ها چیزی نمی داند و تا به حال آن ها را ندیده ولی از آنجایی که از اسم این کلمه پیداست معنی آن آدم هایی می باشند که در خارج از محدوده کره زمین و فضا زندگی می کنند .





 

انسان ها چهره هایی از آدم فضایی ها را در ذهن و خیال خود داشته اند . مثلا آن ها را می توان در تصاویر و یا فیلم ها مشاهده کرد که اغلب چهره ای وحشتناک دارند .

ما انسان ها در این جاها آدم فضایی ها را معمولا پیشرفته تر از خودمان نشان می دهیم و در بعضی جاها آن ها با سفینه فضایی به زمین حمله ور می شوند و هدف آن ها نابودی انسان ها و تصرف زمین است ولی به گفته یک محقق فضایی تا به حال تحقیقات و بررسی هایی انجام شده در خارج از سطح زمین نشان می دهند که هیچ موجودی در فضا زندگی نمی کند و انسان همواره در تلاش است که به این نتیجه برسد که آیا در خارج از سطح زمین هم می شود حیات داشت یا خیر ؟!

 

وقتی که صحبت از آدم فضایی می کنیم اشاره به بحث زیست فرازمینی داریم که به شکل های زیست در جاهایی غیر از کره زمین است . موجود فرازمینی یا موجود فضایی یا بیگانه در بحث زیست فرازمینی به هر موجود زنده با منشا غیر زمینی گفته می شود .

به نظر من می توانم بگویم که بیش از میلیون ها سیاره های دیگر در اطراف ما وجود دارد و نمی توان گفت که قبل از انسان ها هیچ موجودی زندگی نمی کرده است و اگر هم در آخر آدم فضایی ها وجود داشته باشند بهتر است که از ما انسان ها پنهان باشد ، چرا که این موضوع باعث می شود تا مردم جهان به وحشت بیافتند .

 

 نظر شما در مورد این انشا چی هست ؟ نظر بزارید


این انشا اختصاصی بوده و کپی کردن بدون ذکر منبع در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد