انشا رفتگر



مقدمه انشا رفتگر :

هرانسانی در زندگی خود شغلی را ادامه می دهد تا با تلاش و زحمت خودپول و خرج زندگی خود را بدست بیاورد و یکی از این شغل ها رفتگری است.

 





رفتگران با آن لباس نارنجی خود و جاروی دست بلند ، تمام شب را بیدار می مانند و در سکوت و ارامش و تاریکی شب زمانی که خیابان ها خلوت است و همه ی مردم در خواب شبانگاهی سرمی برند در حال انجام وظیفه می باشند تا کوچه و خیابان و شهر تمیزی داشته باشیم.خیابانی که روزانه از آن گذر می کنیم و اشغال و زباله ی خود را بدون توجه به سطل زباله روی ان می ریزیم و به این موضوع که چه کسی با چه زحمتی همه ی این زباله ها را از زمین برمی دارد تا ما روز بعد دوباره خیابان را تمیز ببینیم توجه نمی کنیم .

 

هویت و شخصیت یک شهر و روستا، طبیعت و مناظر زیبای ان است، روزی را تصور کنیم که با بی دقتی و بی توجهی ما همه ی مناظرو مناطق دیدنی با زباله و اشغال پوشیده شده است و هیچ رفتگری وجود نداشته باشد که همه ی زباله ها را پاک کنند. چه دنیای زشتی با این همه زباله و الودگی می شود. بنابراین قدر رفتگران و همه ی شغل ها که هرکدام به نوعی نقش پررنگی در جهان ماایفا می کنند بدانیم.

 

نتیجه گیری:
ازهمین کودکی و نوجوانی یادبگیریم که هیچ زمان زباله ی خود را درخیابان و طبیعت نریزیم تا دنیای زیباتری داشته باشیم و شهر خود را درخیابان و طبیعت نریزیم تا دنیای زیباتری داشته باشیم وشهر خود رامانند خانه ی خود تمیز و پاکیزه نگاه داریم.

حمی.خ

 

 

 نظر شما در مورد این انشا چی هست ؟ نظر بزارید


این انشا اختصاصی بوده و کپی کردن بدون ذکر منبع در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.