انشا تابستان خود را چگونه گذراندید



مقدمه انشا تابستان :
تابستان یعنی سه ماه تعطیلاتی که برای دانش اموزان تعیین می شود تا اوقات خوبی را به همراه خانواده برای خود رقم بزنند و به بازی و تفریح بپردازند.

 



امسال تابستان من به کلاس تقویتی زبان خارجه رفتم و همچنین به کلاس کاراته که علاقه ی زیادی به آن دارم و علاوه براین اکثر روزها همراه به خانواده به پارک و شهربازی می رفتیم و در دل طبیعت می نشستیم و غذای اماده شده توسط مادر را بین خانواده خوردیم و لذت بردیم و در اواخر تابستان به همراه عمو و زن عمو و دختر و پسرعمو به مشهد مقدس رفتیم و انجا به زیارت اقا ضامن اهو امام رضا رفتیم و فضای زیبا و ملکوتی انجا را با سلول سلول بدن حس کردیم و بسیار حال خوبی به ما دست داد و بهترین لحظه های خوب زندگی را انجا لمس کردم.

 

به پارک ارم رفتیم و همراه خانواده بسیار بازی کردیم و خندیدیم و به بازار بزرگ امام رضا رفتیم و کلی خرید کردیم و سوغاتی گرفتیم و با دستی پر و دلی شاد و پراز خاطره بازگشتیم و من خیلی دوست دارم که دوباره به شهر مقدس مشهد مسافرت کنم زیرا که یکی از بهترین مسافرت های عمرم انجا بود.

 

نتیجه گیری:
تازمانی که زنده ایم و زندگی می کنیم بایداز لحظات ان استفاده کنیم و لحظه لحظه ی ان را برای خود با خوبی ثبت کنیم.

 

 

 نظر شما در مورد این انشا چی هست ؟ نظر بزارید


این انشا اختصاصی بوده و کپی کردن بدون ذکر منبع در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.