انشا ایران



انشا ایران




من در ایران زندگی می کنم ، ایران کشوری زیبا و بزرگ است . بسیاری از دانشمندان ، هنرمندان ، نویسندگان ، شاعران و… بزرگی که سهمی داشتند ایرانی هستند .






من وطنم را دوست دارم چون در آن به دنیا آمده ام و همان جا بزرگ شده ام ، وطنم برای حفاظت و آزادی مردم شهیدان زیادی داده است و اکنون ایران مانند خورشیدی به دور خاور میانه می درخشد و دانشمندان آن تلاش می کنند تا ایران را به قله های موفقیت برسانند و ما دانش آموزان وظیفه داریم خوب درس بخوانیم تا در آینده ایران را سر افراز و سربلند داشته باشیم.

ایران یکی از زیبا ترین کشور ها با مردمی خوب و مهربان ، جاذبه های طبیعی بی نظیر ، دانشمندان کوشا و … است . از جاذبه های تاریخی ایران می توان به سعدیه ، حافظیه ، تخت جمشید ، عمارت های عالی قاپو و … اشاره کرد . آن هایی که با تمام توان تلاش می کنند تا ایران اسلامی پیشرفت های چشمگیری را بدست آورد.

دین اکثر مردمان ایران اسلام است و آنان برای مقدسات خود احترام زیادی قائل هستند و برای همین اگر کسی در ایران باشد مانند دیگر کشور های اسلامی ممکن است ندای اذان به گوشش فرا رسد و در آن هنگام مردمان ایران یکدیگر را برای اطاعت از دستورات خداوندشان دعوت می کنند ، و یکی از شعار های اسلام زیبا برادری و برابری است.

مردمان ایران اغلب نوع دوست هستند و اگر کسی در هرجایی گرفتار باشد مردم به او کمک می کنند همانطور که ایرانیان فداکار نیز هستند و آن ها هیچ زمانی اجازه نخواهند داد که یک حاکم ظالم بر سرزمینشان حکومت کند برای این که مردمان ایران جان هایشان را برای خاک کشورشان و شادی مردمانشان فدا می کنند. و برای مثال ایران در جنگ تحمیلی که هشت سال به طول انجامید الگویی شد برای دیگر جوامع تا آن ها هرگز تسلیم نشوند و بدانند همیشه راهی برای رسیدن به پیروزی باز است.

 

نظر شما در مورد این انشا چی هست ؟ نظر بزارید ممنونم