انشا کلاغ



انشا کلاغ






کلاغ پرنده ای اغلب سیاه و سفید رنگ است که هر روزه ممکن است در پیاده رو ها و یا در پارک ها آن را مشاهده کنیم . و صدای قار قار آن ها ممکن است توجه ما را به خود‌ جلب کند .

نوعی دیگر از پرندگان هستند که دارای‌ پر هایی کاملا سیاه رنگ هستند و آن ها را زاغ می نامند و در ایران در فصل تابستان ممکن است تعدادی کلاغ را در آسمان مشاهده کنیم اما در فصل زمستان تعداد آنها ممکن است در ایران بیشتر شود و ما شاهد مهاجرت دسته جمعهی آنها باشیم و علت آن مهاجرت آنها از کشور های با هوای بسیار سرد مانند روسیه است که در نیم کره ی شمالی زمین و در نزدیکی قطب شمال قرار دارد.





 

اگر تا به حال در خیابان به شخصی توجه کرده باشید که کلاغی را مورد اذیت و آزار قرار می دهد خواهید دید که دیگر هم نوع های آن توجه شان به آن هست و حتی ممکن است به مقابله با آن شخص بپردازند و ما خواهیم فهمید که حتی پرندگان مانند انسان ها پشت یکدیگر هستند‌ و در همه مواقع حتی در هنگام سختی ها و مشکلات پشت یکدیگرند و از یک دیگر حمایت می کنند .

 

اما در مورد صدای کلاغ که هر فردی نظر خود را دارد بعضی می‌گویند که قار قار کلاغ به معنای خبر خوش برای آن فرد است و بعضی دیگر آنرا صدای شوم می دانند و یا زنگ هشداری برای آن شخص است که آن کار را انجام ندهد و یا عجله نکند و با صبر و حوصله آن کار را انجام دهد ، و شخصی دیگر نظرش این است که صدای کلاغ آگاهی به انسان می دهد که در آن زمان مهمانی به خانه اش می آید.

 

 

نظر شما درباره ی این انشا چی هست ؟ نظر بزارید ممنونم